NOWE
Szanowni Państwo,
Ambasada RP w Bangkoku tej jesieni w ramach promocji polskiego szkolnictwa wyższego za granicą planuje organizację trzech spotkań, po jednym w Mjanmie, Tajlandii i Laosie z reprezentantami uczelni publicznych i prywatnych: kadry profesorskiej, pracowników biur współpracy z zagranicą oraz studentami w celu zapoznania ich z ofertą polskich uczelni w zakresie studiów wyższych i doktoranckich dla studentów z zagranicy.
Inicjatywa promująca polski system szkolnictwa wyższego w Mjanmie, Tajlandii i Laosie zostanie zorganizowana przez Ambasadę RP w Bangkoku przy wsparciu MNiSW w ramach kampanii READY, STUDY, GO! POLAND, od 2012 roku promującej umiędzynarodowienie polskich uczelni.
W ramach spotkań odbędzie się prezentacja systemu kształcenia wyższego w RP, zostaną zaprezentowane profile uczelni i ich oferta nauczania w j. angielskim, kwestie dotyczące uznawalności wykształcenia, stypendiów dla cudzoziemców, warunków życia w RP, a przede wszystkim korzyści wynikających z podjęcia studiów wyższych w naszym kraju.
Ambasada RP w Bangkoku jest gotowa zaprezentować ofertę edukacyjną polskich uczelni i dystrybuować ich materiały informacyjno – promocyjne podczas ww. spotkań.
Pierwsze z cyklu spotkań odbędzie się w stolicy Związku Mjanmy, Nay Pyi Taw w dniu 16 października br. na marginesie organizowanego przez Ambasadę seminarium informacyjno – promocyjnego nt. sukcesu polskiej transformacji systemowej. Kolejne spotkania zaplanowane są w listopadzie i grudniu.
Osobą kontaktową w tej sprawie jest p. Ilona Korchut, I sekretarz, Ambasada RP w Bangkoku. Zainteresowane uczelnie zachęcamy do kontaktu pod adresem email: Ilona.korchut@msz.gov.pl Uprzejmie prosimy o przesyłanie ewentualnej korespondencji również do wiadomości Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na adres ZWM@mnisw.gov.pl
Z wyrazami szacunku,
Zespół do Spraw Współpracy Międzynarodowej
Departament Strategii
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Hoża 20
00-529 Warszawa
www.mnisw.gov.pl
_____________________________
Uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego przy wsparciu Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE), we współpracy z KRASP podjęło działania umożliwiające polskim uczelniom udział we wspólnym stoisku na ośmiu międzynarodowych wydarzeniach w 2013 r.
Wydarzenia, które odbyły się w ramach kampanii READY, STUDY, GO! POLAND:
– Targi Studijos 2013 (Wilno, 7-9 lutego) – zobacz więcej;
– Targi International Fair for Overseas Studies (Tibilisi, 15-16 lutego) – zobacz więcej;
– Konferencja i targi Asia Pacific Organisation for International Education – APAIE (Hongkong, 11-14 marca) – Zobacz sprawozdanie
KALENDARIUM wydarzeń 2013 – więcej informacji.
OGÓLNE ZASADY udziału w promocji na stoiskach READY, STUDY, GO! POLAND
Oferta polskich uczelni zaprezentowana zostanie na przygotowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundację Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) stoiskach narodowych.
BEZPŁATNA PREZENTACJA MATERIAŁÓW I DYŻURY przedstawicieli uczelni podczas targów
Polska będzie reprezentowana na targach z ogólnokrajową wizualizacją, w związku z tym nie będzie możliwości prezentacji poszczególnych uczelni czy konsorcjów jako osobnych podmiotów (np. rozklejania uczelnianych plakatów, ustawiania roll–upów, rozwieszania logotypów poszczególnych uczelni itp.). Odwiedzający targi otrzymają informacje o systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Uczelnie, które wydelegują swoich przedstawicieli do udziału w targach będą miały możliwość bezpłatnej prezentacji uczelnianych materiałów informacyjnych i promocyjnych na polskim stoisku podczas dyżurów informacyjnych (zainteresowane uczelnie prosimy o wypełnienie odpowiedniej rubryki podczas rejestracji). Ostateczny harmonogram dyżurów zostanie przygotowany przez FRSE i przesłany do zainteresowanych uczelni.
KOSZTY POKRYWANE PRZEZ UCZELNIE
Udział w targach (w tym korzystanie z przestrzeni polskiego stoiska) jest bezpłatny. Uczestnicy pokrywają we własnym zakresie koszty podróży, diet i noclegów oraz opłaty konferencyjne (jeśli organizatorzy przewidują takie opłaty).
W przypadku dalszych pytań dotyczących dyżurów na polskich stoiskach prosimy o kontakt:
Malwina Górecka (FRSE), e-mail: mgorecka@frse.org.pl, tel. 22 46 31 178, kom. 728 455 331.