• English version
  • Kontakt

Konferencja Rektorów
Akademickich Szkół Polskich

ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
tel. +48 22 55 20 352, fax +48 22 55 21 567, e-mail: biuro@krasp.org.pl
    • Start
    • O KRASP
      • O KRASP
      • KRASP w liczbach
      • Statut
      • Władze KRASP
      • Komisje
      • Jak zostać członkiem KRASP?
      • Uczelnie Członkowskie
      • Publikacje
      • Kontakt
    • Wydarzenia
      • Komunikaty
      • Kalendarz KRASP
      • Posiedzenia organów KRASP
      • Międzynarodowe
      • Rankingi
      • Sprawozdania
      • Zaproszenia
    • Dokumenty
      • Uchwały KRASP
      • Dokumenty zgłoszone do opinii KRASP
      • Inne dokumenty KRASP
      • Nowelizacja ustaw
      • Strategia
      • Ścieżka Kariery Akademickiej
      • Kodeks „Dobre praktyki w szkołach wyższych”
      • Porozumienie KRASP – Fundacja na rzecz Jakości Kształcenia
      • Porozumienie KRASP-Perspektywy
    • Sprawy Nauki
      • Aktualności
      • Europejskie fundusze na badania (ERA)
      • Fundusze prywatne i pozaeuropejskie
      • Najważniejsze źródła informacji
      • Sprawy nauki – archiwum
    • Partnerzy KRASP
      • Konferencje Rektorów
      • Partnerzy Biznesowi
      • Inne Instytucje
    • Reformy
      • Strategia Rozwoju Szkolnictwa Wyższego
      • Partnerstwo Publiczno-Prywatne
    • Dla mediów
      • Uchwały, opinie i komentarze KRASP
      • Zdjęcia i logotypy
      • Newsletter dla mediów
      • Artykuły i wywiady
      • Kontakt dla mediów
    • NEWSLETTER
    • Kontakt

Szukaj na stronach KRASP.org.pl

Subskrybuj kanał RSS KRASP
Drukuj Drukuj
15 września 2014

Kampania READY, STUDY, GO! POLAND 2013

Promocja polskiego szkolnictwa wyższego za granicą

NOWE
Szanowni Państwo,

Ambasada RP w Bangkoku tej jesieni w ramach promocji polskiego szkolnictwa wyższego za granicą planuje organizację trzech spotkań, po jednym w Mjanmie, Tajlandii i Laosie z reprezentantami uczelni publicznych i prywatnych: kadry profesorskiej, pracowników biur współpracy z zagranicą oraz studentami w celu zapoznania ich z ofertą polskich uczelni w zakresie studiów wyższych i doktoranckich dla studentów z zagranicy.

Inicjatywa promująca polski system szkolnictwa wyższego w Mjanmie, Tajlandii i Laosie zostanie zorganizowana przez Ambasadę RP w Bangkoku przy wsparciu MNiSW w ramach kampanii READY, STUDY, GO! POLAND, od 2012 roku promującej umiędzynarodowienie polskich uczelni.

W ramach spotkań odbędzie się prezentacja systemu kształcenia wyższego w RP, zostaną zaprezentowane profile uczelni i ich oferta nauczania w j. angielskim, kwestie dotyczące uznawalności wykształcenia, stypendiów dla cudzoziemców, warunków życia w RP, a przede wszystkim korzyści wynikających z podjęcia studiów wyższych w naszym kraju.

Ambasada RP w Bangkoku jest gotowa zaprezentować ofertę edukacyjną polskich uczelni i dystrybuować ich materiały informacyjno – promocyjne podczas ww. spotkań.

Pierwsze z cyklu spotkań odbędzie się w stolicy Związku Mjanmy, Nay Pyi Taw w dniu 16 października br. na marginesie organizowanego przez Ambasadę seminarium informacyjno – promocyjnego nt. sukcesu polskiej transformacji systemowej. Kolejne spotkania zaplanowane są w listopadzie i grudniu.

Osobą kontaktową w tej sprawie jest p. Ilona Korchut, I sekretarz, Ambasada RP w Bangkoku. Zainteresowane uczelnie zachęcamy do kontaktu pod adresem email: Ilona.korchut@msz.gov.pl Uprzejmie prosimy o przesyłanie ewentualnej korespondencji również do wiadomości Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na adres ZWM@mnisw.gov.pl

Z wyrazami szacunku,

Zespół do Spraw Współpracy Międzynarodowej
Departament Strategii
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

ul. Hoża 20
00-529 Warszawa

www.mnisw.gov.pl
_____________________________

Uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego przy wsparciu Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE), we współpracy z KRASP podjęło działania umożliwiające polskim uczelniom udział we wspólnym stoisku na ośmiu międzynarodowych wydarzeniach w 2013 r.

Wydarzenia, które odbyły się w ramach kampanii READY, STUDY, GO! POLAND:
– Targi Studijos 2013 (Wilno, 7-9 lutego) – zobacz więcej;
– Targi International Fair for Overseas Studies (Tibilisi, 15-16 lutego) – zobacz więcej;
– Konferencja i targi Asia Pacific Organisation for International Education – APAIE (Hongkong, 11-14 marca) – Zobacz sprawozdanie

Musisz się zalogować, żeby uzyskać dostęp do części treści
Login: Hasło:
,     Notatka FRSE z APAIE 2013
– Targi Education Abroad (Kijów, 11-13 kwietnia) – Zobacz sprawozdanie 
Musisz się zalogować, żeby uzyskać dostęp do części treści
Login: Hasło:
– Konferencja i targi EAIE (Stambuł, 10-13 września)
Relacja z wydarzenia na stonie MNiSW

KALENDARIUM wydarzeń 2013 – więcej informacji.

OGÓLNE ZASADY udziału w promocji na stoiskach READY, STUDY, GO! POLAND
Oferta polskich uczelni zaprezentowana zostanie na przygotowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundację Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) stoiskach narodowych.

BEZPŁATNA PREZENTACJA MATERIAŁÓW I DYŻURY przedstawicieli uczelni podczas targów
Polska będzie reprezentowana na targach z ogólnokrajową wizualizacją, w związku z tym nie będzie możliwości prezentacji poszczególnych uczelni czy konsorcjów jako osobnych podmiotów (np. rozklejania uczelnianych plakatów, ustawiania roll–upów, rozwieszania logotypów poszczególnych uczelni itp.). Odwiedzający targi otrzymają informacje o systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Uczelnie, które wydelegują swoich przedstawicieli do udziału w targach będą miały możliwość bezpłatnej prezentacji uczelnianych materiałów informacyjnych i promocyjnych na polskim stoisku podczas dyżurów informacyjnych (zainteresowane uczelnie prosimy o wypełnienie odpowiedniej rubryki podczas rejestracji). Ostateczny harmonogram dyżurów zostanie przygotowany przez FRSE i przesłany do zainteresowanych uczelni.

KOSZTY POKRYWANE PRZEZ UCZELNIE
Udział w targach (w tym korzystanie z przestrzeni polskiego stoiska) jest bezpłatny. Uczestnicy pokrywają we własnym zakresie koszty podróży, diet i noclegów oraz opłaty konferencyjne (jeśli organizatorzy przewidują takie opłaty).

W przypadku dalszych pytań dotyczących dyżurów na polskich stoiskach prosimy o kontakt:
Malwina Górecka (FRSE), e-mail: mgorecka@frse.org.pl, tel. 22 46 31 178, kom. 728 455 331.

  • Start
  • O KRASP
  • Wydarzenia
  • Dokumenty
  • Sprawy nauki
    • Archiwum
  • Partnerzy KRASP
  • Dla mediów
  • Kontakt
© 2009 - 2023 Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich | Polityka ciasteczek
Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich