KRASP rozpoczyna współpracę z firmą SARE SA, która oferuje komplementarne usługi i profesjonalne narzędzia analityczne wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e-mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. W ramach nawiązanej współpracy planowane jest m.in. udostępnienie KRASP produktów SARE. Ponadto partnerzy zamierzają współpracować w zakresie wzajemnego świadczenia usług informacyjnych oraz konsultacyjnych.
SARE jest liderem na polskim rynku e-mail marketingowym. Dostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej. W 2011 roku SARE S.A. znalazła się w gronie 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych Europy Środkowej oraz 500 najszybciej rozwijających się technologicznych firm Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w rankingach firmy doradczej Deloitte. W 2012 roku po raz trzecie znalazła się ona w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE. Prowadzi również coraz intensywniejsze działania na globalnym rynku e-mail marketingu. System SARE wykorzystywany jest w ponad 35 krajach na całym świecie.